assalamualaikum .
lama beno tak selisih kan ?
hehe .
bz cked lah , hewhew .
tak3 , bz manyak oooo ..
STPM for sem 2 it's over !
but NOW !!
SEM 3 menanti .
OHMAMAMIAA !
kite tak suke lahh .
nak cite cked nih , sepanjang kite tak hupdte pape ni .
macam2 dah berlaku n berubah tau .
kalau dulu kite ade kwn rapat dalam kelas ,
tapi kunx ni ? tade dah . dea dah berhenti amek form 6 .
alasan dea ? FIRST ! tak nak buat paper julai -,-"
SECOND ! makan hati dengan kite , katanye pegi sekolah tak ajak dea . nevermind ~
THIRD ! ase tak boleh teruskan form 6 ~
kalau ikod kan keadaan yang sebenar , kite ade buat salah jgak . kutuk kawan tu , tetibe dea dgr .
habes ape lagi ! cengeng tak sudah2 n balik umah ~
time kite dduk dekat skolah , dea mcj dgn seorang sahabat ni .
dea cakap AKU ! ME ! KITE ! punca dea amek keputusan utk BERHENTI SEKOLAH !!
then , dea cakap MASA DEPAN dea MUSNAH sebab AKU !
gila babennnggg -,-"
jumpa kaunselor - kaunselor tu tak layan kite , nampak kawan tu jea .
tarapapa , kite tak marah . tak puas hati cked jerkk ~
dah habis kwn kite kena basuh .
dea dtg kelas amek barang , kite pown panggillah dea nk mntak maaf .
boleh dea buat don't know jea . BANGANG btol ~
OOOPPPSSS ! BENGANG ! hehe .
dea cakap - orang yang salah , aku akan mntak maaf last sekali .
maksudnye dea salahkan aku ! but sebelum tu , dea cakap nak berhenti sekolah atas alasan diri dea sendiri ,
siap cakap gitu kat kaunselor teeuuuuwww ~
dalam kelas tu jgak , dea dok perli2 aku .
bara-bara bere-bere !!
tapi tape lahh , aku cakap 0-0
dea pown salam n peluk n get lost ~
TAPI skunx ni sibuk cari aku balik , cakap perlukan pendengar yang setia macam aku .
sorry weyhhh ! sekali aku dah ludah , tgok pown tak sudi , jilat apetah lagi .
KERAS HATI TAK AKU ??
TAK2 , aku just nk tnjuk kat dea , aku bukan macam dea .
dah kutuk aku habis-habisan .
senang-senang nk jadi kawan aku balik .
sorry beb !
TIADA MAAF BAGIMU ! B)
WASSALAMU