Saya 'SAVE' nama awak di hati .
Saya 'COPY' segala kenangan bersama awak di ingatan .
Saya 'SEND' diri awak di hati & jiwa saya .
Saya tak pernah 'DELETE' nama awak dalam kehidupan saya.

Wednesday, June 5, 2013

annyeong ! =D

assalamualaikum .

lama beno tak selisih kan ?

hehe .

bz cked lah , hewhew .

tak3 , bz manyak oooo ..

STPM for sem 2 it's over ! 

but NOW !!

SEM 3 menanti .

OHMAMAMIAA !

kite tak suke lahh .

nak cite cked nih , sepanjang kite tak hupdte pape ni .

macam2 dah berlaku n berubah tau .

kalau dulu kite ade kwn rapat dalam kelas , 

tapi kunx ni ? tade dah . dea dah berhenti amek form 6 .

alasan dea ? FIRST ! tak nak buat paper julai -,-"

SECOND ! makan hati dengan kite , katanye pegi sekolah tak ajak dea . nevermind ~

THIRD ! ase tak boleh teruskan form 6 ~

kalau ikod kan keadaan yang sebenar , kite ade buat salah jgak . kutuk kawan tu , tetibe dea dgr .

 habes ape lagi ! cengeng tak sudah2 n balik umah ~

time kite dduk dekat skolah  , dea mcj dgn seorang sahabat ni .

dea cakap AKU ! ME ! KITE ! punca dea amek keputusan utk BERHENTI SEKOLAH !!

then , dea cakap MASA DEPAN dea MUSNAH sebab AKU !

gila babennnggg -,-"

jumpa kaunselor - kaunselor tu tak layan kite , nampak kawan tu jea .

tarapapa , kite tak marah . tak puas hati cked jerkk ~

dah habis kwn kite kena basuh .

dea dtg kelas amek barang , kite pown panggillah dea nk mntak maaf .

boleh dea buat don't know jea . BANGANG btol ~

OOOPPPSSS ! BENGANG ! hehe .

dea cakap - orang yang salah , aku akan mntak maaf last sekali .

maksudnye dea salahkan aku ! but sebelum tu , dea cakap nak berhenti sekolah atas alasan diri dea sendiri ,

siap cakap gitu kat kaunselor teeuuuuwww ~

dalam kelas tu jgak , dea dok perli2 aku .

bara-bara bere-bere !!

tapi tape lahh , aku cakap 0-0

dea pown salam n peluk n get lost ~

TAPI skunx ni sibuk cari aku balik , cakap perlukan pendengar yang setia macam aku .

sorry weyhhh ! sekali aku dah ludah , tgok pown tak sudi , jilat apetah lagi .

KERAS HATI TAK AKU ??

TAK2 , aku just nk tnjuk kat dea , aku bukan macam dea . 

dah kutuk aku habis-habisan .

senang-senang nk jadi kawan aku balik .

sorry beb ! 

TIADA MAAF BAGIMU ! B)

WASSALAMU



love is cinta -> saya sayang awak ^-^