sorry .
aku dapat baucer , dah plan nk kuaq ngan dea , tp dea tak boleh .
nak balik kampung , ade kenduri , oke =D
last-II pkir kuaq ngan mak , haaa , lagi senang , boleh beli lebih-II cked . hehe .
hari ni 25/02/2013 , cakap nak balik penang pkul 2 , hujan ? ohh , oke-II , cancel . =D
aku plak ? hantaq mesej itu lah , ckp ini lah . rupa-IInye dea ad kt KAMPUNG lagi . aku tak marah pown .
cuma terkilan cked jea . =)
tapi tak makan dalam pun . aku takmau bila BERKAWAN ni , ade perasaan tidak sefahaman . aku cuba
untuk belajar memahami sesuatu keadaan , untuk ape ? untuk aku n dea , =) sebab ape ? sebab , bila kite
belajar memahami keadaan seseorang , maksudnye kita dah belajar menjaga hati dea sebaik mungkin . bila
kita dah sayang seseorang , secara automatiknye kita akan pastikan hati dea sentiasa aku jaga . ^_^
aku paham dea , aku paham dea . aku NAK paham dea , aku CUBA paham dea . =D
KADANG-II SAYANG TAK TAHU APA YANG BIE SEDANG ALAMI SEKARANG NI , JADI SAYANG MINTAK MAAF KALAU TERLALU IKUTKAN PERASAAN ='(
bubye . =)
AHMAD FAUZI BIN ABD GHANI
I LOVEU YOU SAYANG :-*