Saya 'SAVE' nama awak di hati .
Saya 'COPY' segala kenangan bersama awak di ingatan .
Saya 'SEND' diri awak di hati & jiwa saya .
Saya tak pernah 'DELETE' nama awak dalam kehidupan saya.

Monday, February 25, 2013

assalamualaikum =)

lama tak update blog ni =)
sorry .
aku dapat baucer , dah plan nk kuaq ngan dea , tp dea tak boleh .
nak balik kampung , ade kenduri , oke =D
last-II pkir kuaq ngan mak , haaa , lagi senang , boleh beli lebih-II cked . hehe .
hari ni 25/02/2013 , cakap nak balik penang pkul 2 , hujan ? ohh , oke-II , cancel . =D
aku plak ? hantaq mesej itu lah , ckp ini lah . rupa-IInye dea ad kt KAMPUNG lagi . aku tak marah pown .
cuma terkilan cked jea . =)
tapi tak makan dalam pun . aku takmau bila BERKAWAN ni , ade perasaan tidak sefahaman . aku cuba
untuk belajar memahami sesuatu keadaan , untuk ape ? untuk aku n dea , =) sebab ape ? sebab , bila kite
belajar memahami keadaan seseorang , maksudnye kita dah belajar menjaga hati dea sebaik mungkin . bila
kita dah sayang seseorang , secara automatiknye kita akan pastikan hati dea sentiasa aku jaga . ^_^
aku paham dea , aku paham dea . aku NAK paham dea , aku CUBA paham dea . =D

KADANG-II SAYANG TAK TAHU APA YANG BIE SEDANG ALAMI SEKARANG NI , JADI SAYANG MINTAK MAAF KALAU TERLALU IKUTKAN PERASAAN ='(

bubye . =)


AHMAD FAUZI BIN ABD GHANI

I LOVEU YOU SAYANG :-*





love is cinta -> saya sayang awak ^-^