Saya 'SAVE' nama awak di hati .
Saya 'COPY' segala kenangan bersama awak di ingatan .
Saya 'SEND' diri awak di hati & jiwa saya .
Saya tak pernah 'DELETE' nama awak dalam kehidupan saya.

Saturday, July 27, 2013

SALAM RAMADHAN & SALAM AIDILFITRI =)

Asslamualaikum, kunx ni tgh bln puasa, dgn panas, dgn jerebu dtg balik , tape lah dugaan kan ?

hurmm , aq dah msok sem 3 utk form 6 nih . lg bpe bln jea nak abeh , tp nak tnggu abeh form 6 pown menyeksa jugak tau .

dengan nk kena mengulang paper, dgn dugaan tak boleh berhubung dgn sang kekasih . =(

mak aq tak boleh trima sang kekasih aq, tape !

aq akan bukti kan bila result aq elok nanti .

mak kna trima ahmad fauzi saya seadanya !

aq janji !

memang kadang2 tu ad ase mcm tetap nk contact ngan dea dlm senyap2 .

tapi tkodd ap yang aq janji dengan diri aq ni tak boleh tercapai plak .

tapi , insya Allah .

dengan dugaan yang mendtg ni , aq kena kuat .

aq kena bljr btol2 ,  bg dpt result elok , sebabnye aq nak kekal dgn ahmad fauzi ! 

takmau dgn org lain .

lantaklah , org nk ckp cinta monyet ke ap .

aq cuma nk bukti kan yang ahmad fauzi aq ni tade kena mngena dlm mengganggu kehidupan aq ni .

tp  aq nk buktikan mmg dea saje yg aq nak ! 

setakat ni jea , saje nak bg semangat lg berkobar2 utk bljr =)

AHMAD FAUZI BIN ABDUL GHHNI

I LOVE U SAYANG :-*

love is cinta -> saya sayang awak ^-^