telah di kejutkan dengan call dari mak yang berada di
hospital iaitu pemergian ayahnda yang paling kami sayang iaitu
ABDUL GHHNI BIN MOHD SAMAN pada usianya 53 tahun..
Hanya mak sahaja dapat melihat hembusan terakhir ayahndaku..
Aku berasa sangat meyesal sebab tak dapat melawat arwah semasa
masih bernyawa , Tuhan maafkan aku..
abah maafkan dosa2 poji selama ini..:'(
setelah sekian lama arwah menderita di wad icu..:(
kami semua tidak menyangka kerana arwah telah semakin pulih semasa di wad icu dan telah ditukarkan ke wad biasa..:(
Kami dengan harapan agar arwah kembali pulih telah hancur berkecai apabila arwah menghembusknan nafas terakhirnya pagi kelmarin..:(
Tuhan lebih sayangkan dia , tapelah kami redha dengan pemergiannya..:(
Kembalinya arwah ke rahmatullah satu kehilangan yang besar bagi kami kerana arwah cukup baik..:(
Kini aku hanya tinggal dengan adik beradik dan seorang ibu yang paling kami sayangi..
Ibu jangan tinggalkan kami pulak tau..:(
Ibu lah satu2nya yang kami tinggal..:(
cukuplah setakat ini , aku dh tak larat untuk menangis lagi..:(
assalamualikum..:(