Saya 'SAVE' nama awak di hati .
Saya 'COPY' segala kenangan bersama awak di ingatan .
Saya 'SEND' diri awak di hati & jiwa saya .
Saya tak pernah 'DELETE' nama awak dalam kehidupan saya.

Sunday, December 9, 2012

Hari-II ku penuh suka dan duka~

Fuuhh , harini baru dpat buat luahan..:p

Kalau tak!! kerjaaa jeee..

Hari2 aku dipenuh dengan kerja sebab nak kejar duet~

sehinggakan aku tak balik kg untuk melawat ayahku yang masih terlantar dekAt hospital..:(

ayah aku dh di masukkn ke wad biasa..

akibat dari serangan jantung hritu..:(

bila dh okey yg 2 dtg plax sakit lain , penyakit lamenya..

apa lah dugaan keluarga kamy ..:'(

mak2 sabar banyak2 dengan semua ni tau..:)

allah ada..

Hari-II ku lagi sunyi apabila , si tembam pergi melancong bersama keluarganya..

rasa macam bertahun aku di tinggalkn , pdahal baru 4 hari dia berjalan , huhu

tapi sumpah debab sunyi sayang..:(

rasa macam hidup kesorangan , kekosongan sekejap..:(

selalunya mesti sayang ada msj ap2 tp 2-3 hari ni senyap..:(

Bila tengok depa bergayut dengan awek masing2 bie sedih..:(

Bila rindu 2 bie muala lah dok tgk gmbr kite bersama ..:) , bila tak puas g debab peluk pulak bantal yg tembam hdiahkn tuh..:-*

sumpah bie miss syg sangat2..:-*

cepat lah balik sini , cepat-II ..:D

iloveu tembamku NUR ZAHIRAH BINTI MOHD ZAKI..:-*

love is cinta -> saya sayang awak ^-^