Fuuhh , harini baru dpat buat luahan..:p
Kalau tak!! kerjaaa jeee..
Hari2 aku dipenuh dengan kerja sebab nak kejar duet~
sehinggakan aku tak balik kg untuk melawat ayahku yang masih terlantar dekAt hospital..:(
ayah aku dh di masukkn ke wad biasa..
akibat dari serangan jantung hritu..:(
bila dh okey yg 2 dtg plax sakit lain , penyakit lamenya..
apa lah dugaan keluarga kamy ..:'(
mak2 sabar banyak2 dengan semua ni tau..:)
allah ada..
Hari-II ku lagi sunyi apabila , si tembam pergi melancong bersama keluarganya..
rasa macam bertahun aku di tinggalkn , pdahal baru 4 hari dia berjalan , huhu
tapi sumpah debab sunyi sayang..:(
rasa macam hidup kesorangan , kekosongan sekejap..:(
selalunya mesti sayang ada msj ap2 tp 2-3 hari ni senyap..:(
Bila tengok depa bergayut dengan awek masing2 bie sedih..:(
Bila rindu 2 bie muala lah dok tgk gmbr kite bersama ..:) , bila tak puas g debab peluk pulak bantal yg tembam hdiahkn tuh..:-*
sumpah bie miss syg sangat2..:-*
cepat lah balik sini , cepat-II ..:D
iloveu tembamku NUR ZAHIRAH BINTI MOHD ZAKI..:-*
Kalau tak!! kerjaaa jeee..
Hari2 aku dipenuh dengan kerja sebab nak kejar duet~
sehinggakan aku tak balik kg untuk melawat ayahku yang masih terlantar dekAt hospital..:(
ayah aku dh di masukkn ke wad biasa..
akibat dari serangan jantung hritu..:(
bila dh okey yg 2 dtg plax sakit lain , penyakit lamenya..
apa lah dugaan keluarga kamy ..:'(
mak2 sabar banyak2 dengan semua ni tau..:)
allah ada..
Hari-II ku lagi sunyi apabila , si tembam pergi melancong bersama keluarganya..
rasa macam bertahun aku di tinggalkn , pdahal baru 4 hari dia berjalan , huhu
tapi sumpah debab sunyi sayang..:(
rasa macam hidup kesorangan , kekosongan sekejap..:(
selalunya mesti sayang ada msj ap2 tp 2-3 hari ni senyap..:(
Bila tengok depa bergayut dengan awek masing2 bie sedih..:(
Bila rindu 2 bie muala lah dok tgk gmbr kite bersama ..:) , bila tak puas g debab peluk pulak bantal yg tembam hdiahkn tuh..:-*
sumpah bie miss syg sangat2..:-*
cepat lah balik sini , cepat-II ..:D
iloveu tembamku NUR ZAHIRAH BINTI MOHD ZAKI..:-*