Saya 'SAVE' nama awak di hati .
Saya 'COPY' segala kenangan bersama awak di ingatan .
Saya 'SEND' diri awak di hati & jiwa saya .
Saya tak pernah 'DELETE' nama awak dalam kehidupan saya.

Saturday, November 17, 2012

Ya'allah lembutkan hati dia..

:: Kenapa semua ini ter jadi sayang~

:: Bie takde niat untuk menduakan sayang , maafkn bie..:'(

:: Bie komen2 hanyalah untuk suka2 , tade niat lain sayang..

:: Bie sayangkan sayang , sayang sangat2 ,

:: sumpah!!

:: Kalau dipanjangkan umur bie ingin besama sayang hingga ke jinjang pelamin dan juga

   akhir hayat bie ..:D

:: Sayang tolonglah jagan abaikn bie , pleez2..:(

:: Bie taktau lah macam mana lagi untuk buktikan sayang bie ini..

:: Bie teramat cintakan sayang..:-*

:: Hanyalah sayang cinta pertama dan terakhir bibie..:)

:: Bie tahu sayang sangat2 sentap dan terkilan dengan bie..

:: Bie tak tahu macam mana untuk tebus kesalahan bie ni , hanya blog saje dapat

    membantu..:))

:: Bie tak kesah la sayang tak pakae ncet pun , ncet bie senyap pun bie tak kesah..

:: Tp sayang tolonglah hantar mesej ap2 dalam masa sehari 2..

:: Sekali bie dapat mesej sayang bie cukup gembira , tp...

:: Bie takod nak balas , hati teringin..

:: Sekali sayang hantar mesej bie akan happy ..:))

:: Bie berharap sangat sayang maafkan bie..:)

:: SayangSayangSayangSayangSayang~

:: 
Sayang jagalah diri selalu , sebab kita tak tahu ajal masing2..

:: Ya'allah lembutkan lah hati dia agar menerimaku seadanya , aminn..:D

:: ILOVEU SO MUCH NUR ZAHIRAH BINTI MOHD ZAKI ..:-*

::

love is cinta -> saya sayang awak ^-^