:: Bie takde niat untuk menduakan sayang , maafkn bie..:'(
:: Bie komen2 hanyalah untuk suka2 , tade niat lain sayang..
:: Bie sayangkan sayang , sayang sangat2 ,
:: sumpah!!
:: Kalau dipanjangkan umur bie ingin besama sayang hingga ke jinjang pelamin dan juga
akhir hayat bie ..:D
:: Sayang tolonglah jagan abaikn bie , pleez2..:(
:: Bie taktau lah macam mana lagi untuk buktikan sayang bie ini..
:: Bie teramat cintakan sayang..:-*
:: Hanyalah sayang cinta pertama dan terakhir bibie..:)
:: Bie tahu sayang sangat2 sentap dan terkilan dengan bie..
:: Bie tak tahu macam mana untuk tebus kesalahan bie ni , hanya blog saje dapat
membantu..:))
:: Bie tak kesah la sayang tak pakae ncet pun , ncet bie senyap pun bie tak kesah..
:: Tp sayang tolonglah hantar mesej ap2 dalam masa sehari 2..
:: Sekali bie dapat mesej sayang bie cukup gembira , tp...
:: Bie takod nak balas , hati teringin..
:: Sekali sayang hantar mesej bie akan happy ..:))
:: Bie berharap sangat sayang maafkan bie..:)
:: SayangSayangSayangSayangSayang~
:: Sayang jagalah diri selalu , sebab kita tak tahu ajal masing2..
:: Ya'allah lembutkan lah hati dia agar menerimaku seadanya , aminn..:D
:: ILOVEU SO MUCH NUR ZAHIRAH BINTI MOHD ZAKI ..:-*
::