Saya 'SAVE' nama awak di hati .
Saya 'COPY' segala kenangan bersama awak di ingatan .
Saya 'SEND' diri awak di hati & jiwa saya .
Saya tak pernah 'DELETE' nama awak dalam kehidupan saya.

Friday, October 5, 2012

AWAK , I LOVE U :-*



♥ awak kena paham , kenapa saya cemburu tengok awak , sebab cemburu tu tandanya sayang kan ? ♥

♥ awk kena paham , kenapa kadang-2 saya merajuk , sebab saya nak kan perhatian dari awak ♥



♥ awak kena paham , kenapa saya selalu call dan sms awak , sebab saya rindu kan awk ♥


♥ awak kena paham ,kenapa kadang-2 saya marah kan awk , sebab saya nak yang terbaik untuk awk ♥



♥ awak kena paham , kenapa saya suka mengadu kat awk , sebab awk lah segala nya bagi saya ♥




♥ saya nak awk je yang tahu ♥






AHMAD FAUZI B ABD GHANI

I LOVE U :-*



love is cinta -> saya sayang awak ^-^