Saya 'SAVE' nama awak di hati .
Saya 'COPY' segala kenangan bersama awak di ingatan .
Saya 'SEND' diri awak di hati & jiwa saya .
Saya tak pernah 'DELETE' nama awak dalam kehidupan saya.

Wednesday, July 25, 2012

hurmm :/

kesian kat hang sayangku ,



tembam ase sejak debab start keja ,

debab asyik buad OT sbb nak cari duit poket ,

duit plak , tak penah ckup ,

tambah plak dgn tembam , 

asyk sruh tpup jea ~

tp ...

bla tembam tak contact debab sehari tak boleh ,

nanti tembam suka pkir bukan2

tembam suke call debab sebab suke ckap dgn debab .

bru best .

tp takpe debab , 

kalau ase tembam melampau sangat ,

tegur jea lahh ,

memang tembam akan sentap ,

tp sebagai manusia mestilahh ada perasan mcm tu kan ?

tipulahh kalau takde ase mcm tuu .

tambah2 plak , dgn orang yg tersayang .

memang kompom cepad sentap kan ? huhu .

tp kan sayangg , ma mintak maaf tao dgn perangai ma nih .

pentingkan diri sbb pkir diri sendri yang sayang byk lg berbanding awakk tuu . =D



AHMAD FAUZI BIN ABDUL GHANI 

LOVE U FOREVER :-*

=)

love is cinta -> saya sayang awak ^-^