kesian kat hang sayangku ,
tembam ase sejak debab start keja ,
debab asyik buad OT sbb nak cari duit poket ,
duit plak , tak penah ckup ,
tambah plak dgn tembam ,
asyk sruh tpup jea ~
tp ...
bla tembam tak contact debab sehari tak boleh ,
nanti tembam suka pkir bukan2
tembam suke call debab sebab suke ckap dgn debab .
bru best .
tp takpe debab ,
kalau ase tembam melampau sangat ,
tegur jea lahh ,
memang tembam akan sentap ,
tp sebagai manusia mestilahh ada perasan mcm tu kan ?
tipulahh kalau takde ase mcm tuu .
tambah2 plak , dgn orang yg tersayang .
memang kompom cepad sentap kan ? huhu .
tp kan sayangg , ma mintak maaf tao dgn perangai ma nih .
pentingkan diri sbb pkir diri sendri yang sayang byk lg berbanding awakk tuu . =D
AHMAD FAUZI BIN ABDUL GHANI
LOVE U FOREVER :-*
=)
