Hurmm ~
bosan , nak tao kenape ?
debab tak ade kdit ,
tak bole mcj ngan dea .
dlm masa yang sma jgak ,
kabel kat area umahnye kena curi mybe ,
so , tak de line ,
internet tak bole maen ,
tepon umah pown ta bole gna ,
herr ! ade jea penghalang , -_-
---------------------
kesihatan aq ? makin lama , makin baek ,
tak de demam dah , cuma bengkak kat leher ni jea kekadang saked ,
skunx ni kena pantang ,
macam2 , serba-serbi ta bole makan ,
oke fine , aq kebulur ( maklum laa , sebelum ni pyah ku nk pntang) :D
debab + mak aq sama jea ,
sruh pantang , itu tak bole , ini tak bole ,
bla mengeluh , ayad yg downx ckp ,
nk cepad lega kan ,
hurmm ~
terpaksa dgr ckp laa ~