Saya 'SAVE' nama awak di hati .
Saya 'COPY' segala kenangan bersama awak di ingatan .
Saya 'SEND' diri awak di hati & jiwa saya .
Saya tak pernah 'DELETE' nama awak dalam kehidupan saya.

Sunday, May 20, 2012

BOSAN -_-

Hurmm ~

bosan , nak tao kenape ?

debab tak ade kdit ,

tak bole mcj ngan dea .

dlm masa yang sma jgak ,

kabel kat area umahnye kena curi mybe ,

so , tak de line ,

internet tak bole maen ,

tepon umah pown ta bole gna ,

herr ! ade jea penghalang , -_-

---------------------

kesihatan aq ? makin lama , makin baek , 

tak de demam dah , cuma bengkak kat leher ni jea kekadang saked ,

skunx ni kena pantang ,

macam2 , serba-serbi ta bole makan ,

oke fine , aq kebulur ( maklum laa , sebelum ni pyah ku nk pntang) :D

debab + mak aq sama jea , 

sruh pantang , itu tak bole , ini tak bole ,

bla mengeluh , ayad yg downx ckp ,

nk cepad lega kan ,

hurmm ~

terpaksa dgr ckp laa ~

love is cinta -> saya sayang awak ^-^